Sardonic Sea EOTD

17 Aug

Pic’s are clickable.

Sardonic Sea EOTD 

After I received today a package from Meow Cosmetic’s I was in the omgomgomgi’msohappy mode 😀 (In the future I will post some swatches from my haul ;)).

After a overview checking all the beautiful colors, I realized there is a color that’s really unique. Sardonic, from the collection Shattered Equinox. Wow what a stunning color! It’s not too dark and not too bright, and also it’s not blue nor green. The finish is satin and I love the name of it.  Also I think that all other colors that I combined with Sardonic are gorgeous, take a look:

I used:

  • Meow Cosmetics – Shattered Equinox – Sardonic – on lid
  • Meow Cosmetics – Shattered Equinox – Dour – in crease
  • Meow Cosmetics – Sunless Sea – Clio – in tear duct
  • Meow Cosmetcis – Sunless Sea – Erato – for HL
  • Essence – Gel Eyeliner – 01 Midnight in Paris  – for lining

I must mention that the inspiration for this look was the Purple Smokey Eyes ❤ , made by Maestra from Parokeet’s. I know that my EOTD isn’t really a smokey look, but it’s a darker one.

 

8 Responses to “Sardonic Sea EOTD”

  1. V @ Gone2RehabBRB August 17, 2011 at 19:11 #

    BEAUTIFUUUUL

  2. Biba August 17, 2011 at 21:19 #

    Ne vem, če ti tako poslikaš, ampak meni vedno vse senčke, ki jih uporabiš, izgledajo tako čudovite in kompleksne…

    • swatchfreak August 17, 2011 at 22:43 #

      Biba, kako to misliš? Izgledajo premalo realne? Skušam biti čimbolj objektivna in prikazati barve res takšne kot so v živo. Sicer jih res malo uredim v programu, ampak ponavadi le zato, da uredim ton barv – npr. če je koža prerdečkasta, prerumena itd…

      • Biba August 19, 2011 at 08:51 #

        Ne, sploh ne! Saj so vse Meow senčke, ki jih imam čudovite. Ampak ti jih narediš preprosto magične 🙂

        Če se jaz lotim fotografiranja, izgledajo vse tako sprane, čeprav so v resnici precej intenzivne…

      • swatchfreak August 19, 2011 at 09:40 #

        Aja 😀 hmm.. Pa slikaš v makro načinu? Sliko drugače jaz malo uredim, če vidim da ni takšna, kot jo jaz vidim. Pa verjetno je tudi od fotoaparata odvisno.. jaz sem npr. ugotovila, da tega ki imam zdaj matra fotkanje swatchew medtem ko MMUje pa super poslika. Za primerjavo: mamin je boljše fotografiral swatche, MMU je pa težje lepo ujel..

  3. Maestra August 24, 2011 at 15:53 #

    Krasen MU! Liner (ne mislim tega specifično; vsak liner) tako lepo paše na tvojo obliko oči! In krasno črto narediš ❤
    Počaščena sem, da ti je bil moj MU za inspiracijo! In hvala za link. *hug*

    • swatchfreak August 27, 2011 at 19:02 #

      Huh, tvoj odgovor sem pa spregledala.. Hvala! Mi je prav nerodno, ko me pa pohvali takšna mojstrica ličenja 😉 glede linka pa ni problem – Parokeets je super stran :>

Leave a Reply

